Titlu proiect: Implementam impreuna strategia UMFVBT de dezvoltare interculturala si internationala comprehensiva
Acronim proiect: comprehint@umft
Domeniul: 2. Internaționalizarea învățământului superior din România
Director proiect: Prof. univ. dr. CLAUDIA BORZA
Scopul proiectului: Sustinerea strategiei de dezvoltare interculturala si internationalizare comprehensiva a UMFVBT prin leadership dedicat si implicarea tuturor participantilor la activitatea universitara , alocare adecvata de resurse umane si materiale, internationalizare curiculara si co-curiculara, mobilitati echitabile si accesibile, realizare de contacte si colaborari internationale.
Obiective:
- Imbunatatirea nivelului de internationalizare al UMFVBT prin leadership si strategii dedicate
- Internationalizare curiculara, extracurilara si co-curilculara superioara la nivelul fiecarei facultati
- Internationalzare accesibila si transparenta de tip “at home” si “abroad”
- Imbunatairea legaturilor pentru eealizarea de mobilitati la toate nivelurile
- Implicarea specialistilor din diaspora romaneasca la imbunatatirea nivelului de compentente
- Promovare internationala eficienta prin canale media digitale cu impact international major
Rezultate obtinute
- Un plan strategic de actiune initiat, cu etape clar stabilite si rezultatele aferente acestora (road map), dedicat implementarii strategiei de internationalizare comprehensiva si imbunatirea nivelului de interculturalitate al UMFVBT
- Un program initiat de imbunatire continua a inventarului de dezvoltare interculturala (IDI) a mediului educational al UMFVBT.
- Finalizarea actiunilor privitoare la obtinerea acreditarii WFME.
- 15 de mobilitati outgoing mixte (in persona si virtuale) pentru participarea la conferinte, congrese si seminarii (studenti, doctoranzi, cadre didactice si personal nedidactic.
- Peste 50 studenti, 25 de doctoranzi, 25 de cadre didactice si 10 cercetatori din UMFVBT beneficiari directi (participanti) la seminarii internationale.
- Seminarii internationale organizate de cercetatori din diaspora SUA la Timisoara.
- Campanii de promovare online (Franta) si in persona (targ educational, Maroc)
- Bugetul proiectului utilizat integral si eficient.