ANUNȚ DE CONCURS PRIVIND ACORDAREA GRADAȚIILOR DE MERIT PENTRU PERSONALUL DIDACTIC AUXILIAR
Calendar de concurs:
- 18.01.2022 – 31.01.2022 – Depunerea dosarelor
- 01.02.2022 – 02.02.2022 – Evaluarea dosarelor de concurs de către comisie
- 03.01.2022 – Afișarea rezultatelor parțiale
- 04.02.2022 – Depunerea contestațiilor
- 07.02.2022 – Soluționarea contestațiilor și afișarea rezultatelor finale
Dosarul de concurs cuprinde:
- Cererea de înscriere pentru obținerea gradației de merit, conform Anexei 1 la Regulament.
- Ultima evaluare a competențelor profesionale, în copie
- Scrisoare de motivație a titularului, cu încadrare într-o pagină (format word A4)
- Curriculum vitae actualizat
- Fișa de evaluare pentru acordarea gradațiilor de merit, completată de către candidat și șeful ierarhic superior și depusă la dosar (Anexa 3 la Regulament)
- Alte documente pe care candidatul le consideră relevante
Distribuția gradațiilor de merit vacante:
Direcția Secretariat General Universitate: 2 gradații de merit;