ANUNȚ DE CONCURS PRIVIND ACORDAREA GRADAȚIILOR DE MERIT PENTRU PERSONALUL DIDACTIC AUXILIAR
Calendar de concurs:
21.09.2021 – 04.10.2021 – Depunerea dosarelor
05.10.2021 – 05.10.2021 – Evaluarea dosarelor de concurs de către comisie
05.10.2021 – Afișarea rezultatelor parțiale
06.10.2021 – Depunerea contestațiilor
07.10.2021 – Soluționarea contestațiilor și afișarea rezultatelor finale
Dosarul de concurs cuprinde:
- Cererea de înscriere pentru obținerea gradației de merit, conform Anexei 1 la Regulament.
- Ultima evaluare a competențelor profesionale, în copie
- Scrisoare de motivație a titularului, cu încadrare într-o pagină (format word A4)
- Curriculum vitae actualizat
- Fișa de evaluare pentru acordarea gradațiilor de merit, completată de către candidat și șeful ierarhic superior și depusă la dosar (Anexa 3 la Regulament)
- Alte documente pe care candidatul le consideră relevante
Distribuția gradațiilor de merit vacante:
- Structuri subordonate rectorului: 1 gradație de merit;
- Direcția Secretariat General Universitate: 2 gradații de merit;
- Direcția Generală Administrativă: 1 gradație de merit;
- Direcția Resurse Umane: 1 gradație de merit;
- Direcția Informatizare: 1 gradație de merit;
- Direcția Financiar- Contabilă: 1 gradație de merit;